Support
Tekniska problem
Maila till: info@baldacci.se
Produktfrågor
Maila till: info@baldacci.se
Vanliga frågor
Vanliga frågor om våra digitala kurser
Hur får jag på förhand
information om era Academy LIVE sändningar?
Vi kommer annonsera dem i våra olika sociala medier och
de kommer veckor i förväg att läggas upp på sajten så man kan gå in och anmäla
sig i förhand.
Du hittar alla våra digitala live-utbildningar här.
Måste jag vara befintlig kund för att kunna gå utbildningar som inte är gratis?
Jag vill bli kontaktad av er (säljare, tekniker etc), hur löser vi detta?
Jag har feedback, idéer, förslag hur Baldacci Academy kan bli ännu bättre, vem vänder jag mig till?
Måste
jag ha ett zoomkonto för att kunna se live-utbildningarna?
När du anmält dig till den digitala liven du vill gå kommer du att få ett mail med länk direkt till liven. Färdigt att klicka på när liven ska starta.
Du hittar alla våra live-utbildningar här.
Kan man se utbildningarna både via dator och telefon?
Hur långt innan måste jag koppla upp mig?
Vi rekommenderar ca 10 minuter innan start.
Vad är viktigt att tänka på vid en live utbildning?
Eftersom utbildningen sker i
”direktsändning” så går det inte att ”spola tillbaka”. Om du har tekniska
problem använd i första hand chattfunktionen, men tänk på att våra utbildare som
håller live inte har möjlighet att pausa hela utbildningen för enskilda
tekniska problem vid större grupper.
Därför är det viktigt att du själv säkerställer att du
har har följande klart inför live-utbildningen:
Stabil internetuppkoppling
Klickat i ljud samt bild på din dator /telefon/ surfplatta.
Vi rekommenderar att du skaffar Zoom inför mötet, då det oftast fungerar felfritt.
Vad gäller om jag måste avboka en live-utbildning?
Vanliga frågor om våra fysiska kurser
Hur får jag på förhand
information om fysiska utbildningar?
Vi kommer annonsera dem i våra olika sociala medier och presenteras i vår kurskatalog.
Kurserna läggs upp flera veckor i förväg, så man kan gå in och anmäla
sig i förhand.
Du hittar alla våra fysiska utbildningar här.
Måste jag vara befintlig kund för att kunna gå era fysiska kurser som inte är gratis?
Men vid certifiering av t. ex. Olaplex, då krävs det att du är Olaplex Gold Member.
Är du intresserad av att bli kund hos oss är du varmt välkommen att kontakta oss på info@baldacci.se eller via telefon på: 031-476 000.
Jag vill bli kontaktad av er (säljare, tekniker etc), hur löser vi detta?
Behöver du kontaktuppgifter till din säljare hittar du det här.
Hur långt innan kursen startar bör jag vara på plats?
Vi rekommenderar ca 10 minuter innan start.
Vad är viktigt att tänka på inför en fysisk utbildning?
Ta med dig det som ska med. Står det att du ska ta med dig din sax, var noga med att du tar med dig den, då vi inte kan erbjuda reserv på plats.
Dubbelkolla att du anmält dig till rätt kurs och rätt dag.
Kom i tid, gärna 10 minuter innan.
Hur betalar jag för en fysisk utbildning?
När får jag mer information om kursen?
Kan man bara boka in en person per bokning?
Jag har en matallergi, hur meddelar jag detta?
Vad gäller om jag måste avboka?
Eventuella avbokningar måste ske via mejl senast 10 arbetsdagar före kursstart, annars debiteras du 50 % av kursvärdet för All-Inclusive kurser, och 100% av kurskostnaden för Exclusive kurser. Om du måste avboka dig p.g.a. att du blivit akut sjuk eller råkat ut för ett olycksfall, behöver du visa upp ett läkarintyg.
Vid avbokning och övriga frågor, kontakta oss på: info@baldacci.se eller via 031-476 000
OBS! Notera att Urban Academics och Hårda Fakta bokas/avbokas via dem, därför gäller deras egna boknings/avbokningsregler.
All inclusive vs Exclusive - vad är skillnaden?
Där All inclusive innebär att kursen är kostnadsfri för dig som är kund hos Baldacci.
Medan Exclusive är de kurser vi erbjuder ihop med våra ambassadörer och/eller våra större utlandsresor samt Wellness. De här kurserna är fortsatt kopplade mot en kostnad, vilket tydligt framgår vid din bokning.